Hallo knutselmaatjes!

Ik ben Monique, getrouwd met Martino en samen hebben we 2 superleuke zoontjes, Jimmie en Sem (9 en 7 jaar oud) Ik hou enorm van knutselen, daarbij koop ik af en toe leuke materialen in die heel goed te gebruiken zijn bij o.a. kaarten maken en scrapbooking. Bijvoorbeeld: de Scorpal Metric, kant, lint, Marianne Design Creatable's, Marij Rahder, Nellie Snellen enz. enz. Deze artikelen bied ik met een leuke korting aan, in de reguliere hobbywinkels zijn de prijzen dan ook een stuk hoger. Neem gerust eens een kijkje, je bent van harte welkom!


Hi! I am Monique, married with Martino and mother of two cute little boys, Jimmie and Sem (9 and 7 years old).
I live in a little village in South Holland, and I am a craft addict hihi...I also sell now and then nice brand new craft items, for example: Marianne Design creatable's, Scorpal Metric, Nellie Snellen, Marij Rahder etc. Take a peek if you want, you are welcome!

Thanks for stopping by!

maandag 6 juni 2011

Een cute Forever Friends kaartje

Goedenmorgen allemaal,



Het is hier vanmorgen erg druilerig, regelmatig valt er een buitje wat wel errrrrug fijn is voor de plantjes in mijn tuin want die schreeuwen om wat water. Het scheelt vandaag in ieder geval heel wat loopjes met mijn gieter hihi... Ik heb een cutie kaart gemaakt met lekker veel embellies erop. Het afdrukje is van Forever Friends, de tekst stempel is van Marianne Design Eline, de pareltjes heb ik gemaakt met mijn pareltjes pen, echt een favo onder mijn hobbyspullen hoor!Nesta voor het afdrukje, Stickels zilver voor het Nestabilitie randje en transparant voor de roosjes en de blaadjes (welke gestanst zijn met de Creatable) Het papier is weer van Tilda (dat heb je met 6 30x30 paperpads in huis hihi) vandaag ga ik een bijpasssend doosje maken, het wordt een luxe kaarten set. Update: het doosje is inmiddels klaar! Alle kanten zijn gedecoreerd, de binnenkant natuurlijk passend in het geheel met ruimte voor je eigen tekst, daarvoor heb ik een Nellie Snellen stans gebruik en een roos stempeltje welke in de set van de Forever Friends zit.
Natuurlijk hoor ik heel graag wat jullie ervan vinden hoor! Excuses voor de wazige foto's, hoewel ik best een aardige compacte camera heb, krijg ik binnen heel vaak wazige foto's helaas......Update: ik heb de foto's even in de tuin over gedaan, nog niet helemaal je-van-het, maar toch wat beter...

Een hele fijne dag gewenst,
liefs,
Monique

3 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

die beren zijn toch om op te vreten hé, zo lief! Leuk kaartje geworden joh!

Maia zei

Kei schattig kaartje heb je gemaakt!
Zit ook zo knap in elkaar en mooie details!
Groetjes Maia

Anoniem zei

Stunning card! Super cute card! I love your beautiful colouring and design.