Hallo knutselmaatjes!

Ik ben Monique, getrouwd met Martino en samen hebben we 2 superleuke zoontjes, Jimmie en Sem (9 en 7 jaar oud) Ik hou enorm van knutselen, daarbij koop ik af en toe leuke materialen in die heel goed te gebruiken zijn bij o.a. kaarten maken en scrapbooking. Bijvoorbeeld: de Scorpal Metric, kant, lint, Marianne Design Creatable's, Marij Rahder, Nellie Snellen enz. enz. Deze artikelen bied ik met een leuke korting aan, in de reguliere hobbywinkels zijn de prijzen dan ook een stuk hoger. Neem gerust eens een kijkje, je bent van harte welkom!


Hi! I am Monique, married with Martino and mother of two cute little boys, Jimmie and Sem (9 and 7 years old).
I live in a little village in South Holland, and I am a craft addict hihi...I also sell now and then nice brand new craft items, for example: Marianne Design creatable's, Scorpal Metric, Nellie Snellen, Marij Rahder etc. Take a peek if you want, you are welcome!

Thanks for stopping by!

woensdag 4 januari 2012

Een nieuw eerste berichtje in het nieuwe jaar!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Op mijn andere blog heb ik zojuist mijn goede voornemens beschreven voor dit nieuwe (maar ook de aankomende jaren!) Zo ook: meer knutselen voor mezelf! Daarmee bedoel ik dan ook, veel meer bloggen!
Op mijn andere blog heb ik ook een stukje geschreven over mijn operatie, die nu bijna 10 weken geleden is, mocht je ook een kijkje nemen op mn andere blog, weet je precies wat er allemaal is gebeurd. Inmiddels ben ik ruim 20 kilo lichter, een heeeeeerlijk gevoel!
Maar nu: een lief cadeau envelopje voor mn nichtje, die wordt a.s. vrijdag 9 jaar! Ze wil graag een cadeaukaart van de speelgoedwinkel, maar dat is natuurlijk erg saai om zo te geven! Vandaar een lieve verpakking gemaakt. De materialen zijn zacht roze cardstock, een restje papier van Making Memories Flutter, een stansje van een vlinder, tekststempel van Marianne Design, satijnen lintje en de pareltjes pen. Oh ja, de swirl kreeg ik een keer bij een bestelling, volgens mij is deze van Magnolia, erg lief en zeker de moeite van het aankopen overwegen waard!


Ik ben benieuwd hoe jullie het doosje vinden! Als je zin hebt, kijk ook nog even op mn brocante blog! Liefs, Monique

1 opmerking:

Christine zei

Leuk doosje! Zal je nichtje wel blij mee zijn!
Liefs
Christine