Hallo knutselmaatjes!

Ik ben Monique, getrouwd met Martino en samen hebben we 2 superleuke zoontjes, Jimmie en Sem (9 en 7 jaar oud) Ik hou enorm van knutselen, daarbij koop ik af en toe leuke materialen in die heel goed te gebruiken zijn bij o.a. kaarten maken en scrapbooking. Bijvoorbeeld: de Scorpal Metric, kant, lint, Marianne Design Creatable's, Marij Rahder, Nellie Snellen enz. enz. Deze artikelen bied ik met een leuke korting aan, in de reguliere hobbywinkels zijn de prijzen dan ook een stuk hoger. Neem gerust eens een kijkje, je bent van harte welkom!


Hi! I am Monique, married with Martino and mother of two cute little boys, Jimmie and Sem (9 and 7 years old).
I live in a little village in South Holland, and I am a craft addict hihi...I also sell now and then nice brand new craft items, for example: Marianne Design creatable's, Scorpal Metric, Nellie Snellen, Marij Rahder etc. Take a peek if you want, you are welcome!

Thanks for stopping by!

zaterdag 7 januari 2012

Hoera een jongen.....

Goedemorgen allemaal, ondanks dat ik behoorlijk geveld ben door een vervelend virus (enorme hoestbuien en taai slijm) ben ik toch lekker bezig geweest de afgelopen week. Ik heb tot nu toe maar liefst 4 werkjes gemaakt! Dit keer heb ik een tasje gemaakt voor een jongetje, gevuld met lieve sokjes en een cirkel kaartje erbij. Ik had er niet zo heel veel tijd voor, dus heb ik het een beetje simpel gehouden, maar dat is vaak ook gewoon leuk toch? Het papier is van Making Memories, Pitter Patter, organza bloemen, stoffen roosjes en een papieren roos. Verder zijn de stempeltjes van Eline.
Wat vinden jullie ervan?

Een hele fijne zaterdag en liefs,


Monique

Geen opmerkingen: