Hallo knutselmaatjes!

Ik ben Monique, getrouwd met Martino en samen hebben we 2 superleuke zoontjes, Jimmie en Sem (9 en 7 jaar oud) Ik hou enorm van knutselen, daarbij koop ik af en toe leuke materialen in die heel goed te gebruiken zijn bij o.a. kaarten maken en scrapbooking. Bijvoorbeeld: de Scorpal Metric, kant, lint, Marianne Design Creatable's, Marij Rahder, Nellie Snellen enz. enz. Deze artikelen bied ik met een leuke korting aan, in de reguliere hobbywinkels zijn de prijzen dan ook een stuk hoger. Neem gerust eens een kijkje, je bent van harte welkom!


Hi! I am Monique, married with Martino and mother of two cute little boys, Jimmie and Sem (9 and 7 years old).
I live in a little village in South Holland, and I am a craft addict hihi...I also sell now and then nice brand new craft items, for example: Marianne Design creatable's, Scorpal Metric, Nellie Snellen, Marij Rahder etc. Take a peek if you want, you are welcome!

Thanks for stopping by!

dinsdag 22 maart 2011

Scor Pal Metric AANBIEDING!!!!!

Heb je interesse in de Scor Pal Metric? Deze kan ik leveren met een superleuke korting!
De scor Pal Metric is een superhandig apparaat om ontzettend leuke kaarten, doosjes of andere projecten mee te maken. De Metric versie is in cm uitvoering, speciaal gemaakt voor diegenen die liever met cm's werkt in plaats van inches! Een superleuke aanbieding van € 35,00 voor maar € 31,99!!
Er is ook nog een handige snij mat erbij te bestellen, je plaats deze mat (ook in cm versie uiteraard) in de Scor Pal, legt je papier erop en je kunt meteen de juiste lijnen snijden, geen gehannes met het uitrekenen van de juiste lijnen met je lineaal! De snijmat kost normaal € 14,00 nĂș € 13,00
2x per maand bestel ik de Scor Pal, aan het begin van de maand en aan het einde, je weet dus altijd wanneer je hem kunt verwachten.
Neem gerust contact (rechts in de sidebar) voor verdere vragen of info!

Geen opmerkingen: